søndag 18. september 2016

Fin helg!

I dag var vi i et nyåpnede badeland i byen. Kasper kosa seg max! Han sa han ikke ville sove midt på dagen, så vi tenkte vi kunne prøve uten. Det gikk jo fint i går. Jeg sovna på utesofaen, og plutselig hørte jeg Kaspers hviskende stemme ved siden av meg. Noen minutter senere sov han også. 
I ettermiddag dro pappan på jakt igjen. Vi  dro og kjøpte uteplanter og så videre til Årøysund. Der var det vannbakkels å få! Kasper spiste sikkert 6 stykker. Nam...

Det har vært deilig og veldig nødvendig med avlastning denne helga, og jeg er ikke helt sikker på om jeg er klar for å få henne hjem etter bhg i morgen. Med ribbensbrist og lungebetennelse, er nok lunta kortere enn vanlig. Skulle hatt mulighet til en "akuttavlastning" ved behov. Vi blir jo også syke, og da er det ekstra tungt å ha Ruska. Innser mer og mer at vi nok må søke om mer avlastning om ikke så altfor lenge... 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)