mandag 1. februar 2021

Bra helg!

Jeg tenkte det i går da ungene var lagt, at dette var en av de gode helgene. En av de som ikke sliter oss ut. En som er hyggelig og som faktisk ikke har ført til at ny uke har startet med minuskrefter. Og jeg turte å si det høyt til André. Han svarte med sammenbitte tenner at vi ikke skal si sånn før «vi er i mål». Og det vet jeg jo egentlig. 

Men det BLE en bra helg! Den startet med hyggelig gjensynsglede for ungene. Victor krabba raskt bort til Sara da jeg satte meg ned på gulvet med henne på fanget. Kasper har gått inn til storesøster om morgenen. Tatt med iPad og sett serier med henne til vi våkner med Victor litt senere. 

Strålende sol og skøyter på Kasper. Sara har kost seg hos Helene. Og vi voksne har faktisk begge prøvd oss på skøytene rett utenfor bua i sundet. Yrende liv i fantastisk vær! 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)