tirsdag 9. april 2013

Uten sonde

Første bilde med knapp, uten sonde:)

18 kommentarer:

  1. Nydelig liten prinsesse!!

    SvarSlett
  2. Flott at alt har gått bra i dag:) Og igjen, for ei nudelig lita prinsesse dere har<3

    Klem fra Seka

    SvarSlett
  3. Så skjønn hun er:) Har tenkt på dere i dag! Stor klem:)

    SvarSlett
  4. Jippi! Jippi! God rekonvalesens.

    SvarSlett
  5. Så vakker lita jente, har fulgt med på bloggen hele veien, leser den hver dag og beundrer dere for den styrken dere har. Fikk selv ei lita jente i September, jeg kan ikke engang tenke meg hvor tøft dere har hatt det. Tårene har virkelig trillet når jeg har lest bloggen. Er så utrolig godt å se hvor bra det går med den vakkre prinsessa deres. <3 <3 <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Piffi!
      Takk <3 Nyt tulla di, og det deilige vårværet:)

      Slett
  6. Så godt å se at alt har gått bra med fine, lille Sara <3

    SvarSlett
  7. Så utrolig flott å se :) og så bra at operasjonen gikk fint :)

    SvarSlett
  8. Nå har jeg lest bloggen deres fra start til slutt, og så mange følelser den vekket i meg. Nå i ettertid sitter jeg igjen med mange fler positive følelser enn de triste, dere kjemper jo som løver! Sara er veldig heldig som har dere to! Jeg er vernepleier og har jobbet med masse barn med knapp, så det er et kjempebra alternativ for Sara virker det som. Jeg håper at hun vil trives med dette :) Og for en nydelig litta tulle dere har. Etter å ha lest bloggen deres kjenner jeg meg ordentlig verpesyk ;) Når jeg ser hvor mye glede en jente som er alvorlig syk tilfører sine foreldre og nærpersoner er det ingen grunn til å ikke få barn. Det er spennende å følge dere og fortsett å blogge! Glad for at jeg får lov til å følge dere. Stå på og lykke til fremover :) Varme klemmer fra Mathilde Kjelsrud fra Teie.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Mathilde!
      Så langt og koselig du skriver:) Glad for at jeg ikke skremmer folk fra å ha lyst på barn med denne bloggen. Det er jo ikke meningen heller, og vi har veldig lyst til at Sara skal få søsken snart. Har bare hørt positive ting om knapp, og jeg er glad for at vi slapp peg i mellomtida. Takk for varme klemmer og lykkeønskninger :)
      Klemmer fra oss.

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)