lørdag 4. april 2015

Stolte!!!

I dag gjorde Ruska noe hun aldri har gjort før!! Helt på egenhånd klarte hun å reise seg opp på alle fire! I krabbestilling. Vi ble så overrasket og så utrolig stolte! Har dessverre ikke noe bilde av det, men det sitter på netthinnen:) hun ble selvfølgelig stolt selv, og helt utslitt etterpå. Gjorde det først en gang med pappan, så viste hun det to ganger til mamman. :) Ruska vår. 
Vi starta dagen med vafler hos Theo og Vida. Så var det handling og soving. Vi har vært på jakt etter påskeegg hos venner på Tjøme i dag også. Grilling lek og moro for store og små. Jakten på påskeegget var stas, og ikke minst VELDIG rørende med påskeegg. Vertskapet hadde tatt hensyn til alle og istedenfor godteri i egget, fikk Sara  såpebobler og hårspenner. Kasper fikk en fruktsmoothie og såpebobler. Så veldig omtenksomt. Alle barna fløy rundt med godis, mens mine var opptatte av såpeboblene. Fikk helt klump i halsen og tårer i øynene. Snilt. 

2 kommentarer:

  1. Så utrolig snilt <3 alle fortjener påskeegg:) Jeg har ei venninne som ikke kan spise med munnen og til henne lagde jeg med flaxlodd,en liten ramme, påskefigur og en liten fisk med en lapp det sto "just keep swimming". Hun ble kjempeglad og rørt :) Godt å glede andre!
    Så utrolig flink Sara er, kan skjønne dere er stolte :D Moro å følge henne og dere, føler jo att jeg kjenner dere litt , hehe :)
    Stor påskeklem fra meg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så snill du er Marte! Du har et hjerte av gull! Heldige de ungene som du har rundt deg! :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)