torsdag 16. mars 2017

Spa med papsen, Kasper låst inne i bilen

Ingen tvil om at frøkna koser seg på stellebordet mens pappan smører henne inn med krem! Smokken har hun mye kos i også, og kombinasjonen av de to er ganske uslåelig! 
Lillebror vil også hjelpe til. 

I dag låste jeg Kasper inni bilen. Jeg må ha trykka på låseknappen på nøkkelen før jeg la den i førersetet da jeg løfta Kasper i setet. Da jeg skulle inn, var det låst. Gutten satt like rolig fastspent i setet og lurte på hvorfor jeg ikke satt meg inn og kjørte... uten mobil eller aning om hva jeg skulle gjøre, traff jeg heldigvis på Linda og Morgan! Detter var jo utenfor bhg, Kasper skulle til tannlegen... Linda kjørte hjem til oss, fant reservenøkkelen og jeg stod igjen utenfor bilvinduet til Kasper. Det løste seg veldig fint, men for en ekkel følelse det var å låse sønnen inni bilen! 

Mormor henta Ruska i dag, og de tulla og fjasa litt med morfar før hun ble kjørt hit:) 

Kasper ble med Vida hjem, så vi voksne spiste middag alene i dag. Rolig og hyggelig. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)