onsdag 13. februar 2019

Fin dag på skolen!


Det varmer så ekstra når man får melding med bilder fra skolen! Ihvertfall når frøkna har vært pjusk. Det er langt mer enn vi forventer selvfølgelig. Når hun er på avlastning, får vi jo ikke beskjedboka om hvordan dagen har vært. 

Min dag, derimot har vært i senga. I dét jeg våkna, før jeg sto opp, kjente jeg at hele rommet gynga. Jeg ble kvalm og måtte sette meg igjen. Jeg var svimmel og lurte på hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagen. Jeg skjønte raskt at jeg ikke kunne dra på jobb, og jeg vurderte legen. Jeg er jo aldri svimmel og kvalm. Men når jeg tenkte på gårsdagen og dagene før det, mistenker jeg vel egentlig at kroppen trykka på pauseknappen. Etter å ha sovet 8timers nattesøvn, trengte jeg jammen 5 timer til...! Og jeg er fortsatt trøtt og svimmel. Håper en ny natt gjør at jeg fungerer to dager til på jobb før vinterferie. Da skal ungene i bhg og på SFO, jeg skal jobbe litt, men ha fri, strikke, trene og til frisøren. Me-time. Fylle opp lageret igjen. Bli meg selv, med energi, glede og et våkent hode. Slitsomt å være en treg zombie. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)