søndag 15. mars 2020

Bilde

Victor spiser 1-2 ganger i løpet av natta, avhengig av når han får mat på kvelden og når vi står opp. Under måltidene er jeg halvvåken, men tankene surrer... i det siste har det naturlig nok dreid seg mye om coronaviruset, og tilstanden verden og vi befinner oss i. Plutselig er det helt nye tanker/ bekymringer og spørsmål som dukker opp... 

tenk på de som dør i løpet av denne tiden. -av corona eller noe annet... hvordan vil begravelsene bli? Nesten uten mennesker til å feire livet de har levd. Da blir det ganske annerledes enn jeg har forestilt meg, hvis det skulle ramme oss.

Familiebilde... -jeg har jo tidligere gjort noen halvhjerta forsøk. Bare for å ha oss samla på et bilde. Men det siste døgnet har jeg fått det for meg at vi må ta ordentlige bilder av flokken vår. Samla. Alle fem. Mens vi enda er fem. Aner jo ikke omfanget av denne pandemien... antakeligvis vil vi være fem lenge, lenge:) Men uansett har jeg avtalt med Linda. Familiebilde skal fikses! 

Kasper har vært borte hele helga med farfar og Kari, det er godt å ha han hjemme i gjen! I morgen kommer frøkna hjem også. Gleder meg til KOS! 

Rart å bare være oss tre hjemme i helga. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)