fredag 10. mai 2013

Lite oppkast igjen!

Nå har det gått over et døgn siden Sara kasta opp sist! Nå tør vi ikke slutte med minifom-dråpene. Aner ikke om de virker eller ikke, men hun kasta opp til hvert måltid når vi slutta med dem, og nå går det supert, så går på det litt til. Heldigvis ikke skadelig å ta minifom! 

Fikk forresten infobrev om at de skal ta bort cvk'en til Sara når vi skal inn på riksen 15. og 16. mai, neste uke. Det står "lett narkose", aner ikke hva det betyr, men vi er glade for at hun eeeendelig skal bli kvitt den. Misforstå meg rett; det var helt nødvendig at Sara fikk den, hun hadde ikke overlevd uten, og vi var veldig glad for at de slapp å stikke henne i armen flere ganger om dagen. Men nå er vi ferdig med sentralt venekateter. Nå skal ikke frøkna vår ha behov for det mer... 

Legger ut et lite bilde av meg, mamman til Sara, så kan dere se likheten:) 

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Jeg begynte å lese bloggen deres fordi flere av vennene mine linket til den.

    Det dere har gått gjennom/går gjennom treffer meg rett i hjertet, og jeg må bare få sagt at jeg stadig tenker på dere. Hvordan det går med dere, hvordan det går med jenta deres. Sara har virkelig fått fantastiske foreldre. Og dere en nydelig, sterk datter.Ønsker dere alt godt! Hilsen Lise

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for hyggelig tilbakemelding:) Det ser heldigvis ut til at ting går rette veien med Sara:)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)