søndag 9. mars 2014

En hel natt, innholdsrik dag og blid frøken!

Mamman la seg tidlig i går kveld, og var forberedt på en reprise av natta før. Men Sara sov helt til 06.30! Og hun var blid som en sol! Det har hun vært i hele dag, selv om hun har kjørt mye bil. Vi var på lusjbesøk hos tante Eira, onkel Kalle og Trym og Adele. Det var hyggelig! Mormor og morfar kjørte sammen med oss, da ble ikke bilturen så lang.
Da vi kom hjem, trilla vi en tur til Vida. 

Så var Sara klar for et bad og senga! Mamman filma litt, og her er solstråla vår: 

I morgen er Sara klar for å treffe Line igjen i barnehagen, og ikke minst se pappan sin igjen! Han har savna jentene sine veldig i helga:) 

9 kommentarer:

  1. Så herlig hun er:-)) virkelig en søtnos! Klem fra meg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. :) Hvilken størrelse bruker hun i klær? Kanskje jeg kan sy en bukse til henne etterhvert:) Jeg er litt travel med laging til marked nå , men etter det blir det rolig igjen:-)

      Slett
    2. Herlighet, Marte! Så utrolig koselig gjort! Nå er hun str 80. Har planer om å sy jeg også, men blir liksom aldri til det... 😳 hva slags marked syr du til?

      Slett
    3. Hehe skjønner:-) Det er bare ett lite lørdagsmarked på Støren der jeg bor :) Jeg har det som hobby, kan ikke leve av det da jeg er ganske dårlig og må styre dagene mine etter det. Så lager det jeg har lyst til og gir bort mye :-) Det er så givende å se barna bruke mine "Made by Marti" klær :D

      Slett
    4. Jeg klipte like så godt ut en bukse med en gang jeg, hehe:-) Skal sy den og en bestilling i morgen tenkte jeg:-) Kanskje vi kan snakkes på facebook om du har det for adresse og sånt?

      Slett
    5. Så søt, Marte! Ja, søk meg opp: Ingrid Fjeld. Har rosa hette på profilbildet. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)