mandag 9. februar 2015

Brød og kaviarmix

Sara var hos Helene i dag, skravla og ledd mye, som i barnehagen! I hele dag har hun vært på Reka, den avdelinga som hun hører til utenom spesialavdelinga Sjøstjerna. Hyggelig. Hun har smakt litt på brød, i går fikk hun kaviarmix. Det var visst greit. Tydelig at det er bedre å spise der enn hjemme, eller at hun vet vi har forskjellige roller...

Mormor var her da hun kom hjem, og det at både hun og pappan var her, var stas!! Hun lo og visste ikke hvor hun skulle se, eller gjøre av seg. 

Kasper har vært et par timer hos farmor, så mamman fikk trent. De har det koselig sammen, og farmor passer han flere ganger i uken :) 
Kasper trener på krabbinga:) 

3 kommentarer:

  1. Så koselig å se at Sara er tilbake for fullt ☺ Det meste av mat i barnehagen er bedre enn hjemme ☺ Har ei på 4 år som spiser det meste av det de har i barnehagen, men om jeg lager akkurat det samme så nei takk liker ikke ☺ Jeg har også spurt i barnehagen hvordan de lager enkelte ting i forhold til hvordan jeg gjør det. Vi lager ofte maten likedan, men det jeg lager er ikke det samme som i barnehagen får jeg høre �� Trøster meg med det at de spiser nå iallfall ☺
    Mange klemmer til Sara ��
    Hilsen Tone

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Tone:)
      Ja, det er ihvertfall bra hun smaker på noe... :) Om hun ikke gjør det hjemme må, så kan det jo hende hun gjør det etterhvert. Eller kanskje når hun ser at Kasper spiser. :)
      Klem

      Slett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)