tirsdag 17. juli 2018

Ønske om en hund

Vi har tidligere fortalt om ønsket om en hund. Vi lånte oss en hjelpehund for en tid tilbake, en hvit labrador. For min del, var det hovedsakelig for Sara jeg tenkte hund. Men hun var for liten da vi lånte den, begge ungene var egentlig for små. Og jeg hadde for liten tid: full jobb, studier og eget firma... Helt siden vi leverte fra oss firbente Vigo, har Kasper savnet den. Han snakker faktisk fortsatt om den gangen vi var fem i familien, og at vi fortsatt har en hvit hund som heter Vigo. 

Nå er ungene større, jeg har mer tid, og vi ønsker oss hund. Jeg har en mening om farge, og vi ønsker oss fortsatt labrador. I Ca et år har vi leita etter brun labrador valpetispe. Vi har ikke funnet akkurat det, men vi har kommet i kontakt med en oppdretter som planlegger sjokoladebrunt kull i disse dager. Planen er å være fórverter for ei tispe. 

Vi er klare for kurs, hundehår, gåturer, disiplin og masse kos. 

Ingen tvil om at Sara er opptatt av dyr. Her er fra en dag på bua hvor vi fikk besøk av en golden retriever. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)