tirsdag 23. oktober 2018

Abortloven...





Jeg er et av tallene det snakkes om i denne artikkelen. 

Er det riktig å gi Kasper og Sara et multihandikappet søsken som har store sjanser for å dø fra dem? Eller i alle fall føre til mange sykehusdøgn og utslitte foreldre, uten overskudd til dem? Skal de oppleve enda mer sykdom og usikkerhet enn de gjør nå? 

Bare for at de politiske partiene skal bruke det som spillkort for å vinne seg til mer makt? 

Jeg ønsker ikke å være en brikke i et politisk spill. Jeg ønsker å bestemme over livet mitt selv. Jeg mener at jeg har kunnskap, erfaring og kompetanse til å gjøre det riktige valget. Og det valget tas av hensyn til barna, mannen og meg selv. I den rekkefølgen. 

Jeg ønsker ikke at mitt liv skal være noen billett for mer politisk makt. Ikke ødelegg vår og andres familie, bare for at dere skal få politiske venner, KrF og Erna...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)