torsdag 25. oktober 2018

Demonstrasjon til mandag



Jeg oppfordrer bloggens lesere til å være med på demonstrasjonen for abortloven!

Jeg skal delta for at jeg også i fremtiden skal ha mulighet til å velge om jeg skal bære fram alvorlig syke barn. 

Hadde jeg ikke hatt den muligheten, ville jeg nå hatt fire multihandikappede barn. Sjansen for at alle hadde levd, ville vært liten. Jeg hadde antakeligvis ikke klart å være i fast jobb. Og følelsen av å strekke til, ville i hvert fall ikke vært i nærheten av hva den er i dag. 

Jeg skal demonstrere for Sara. Så jeg har kapasitet for å følge henne opp. 

Jeg skal demonstrere for Kasper. Så han kan oppleve å være barn, lære seg å ta hensyn til annerledeshet UTEN at det går på bekostning av seg selv. 

Jeg skal demonstrere for meg selv og min familie. Så vi kan oppleve å ha overskudd, gi kjærlighet og ta vare på hverandre, på en god måte for oss alle.

2 kommentarer:

  1. Hadde vi bodd nærmere, skulle vi så gjerne vært med!🙋‍♀️ Vi er i samme situasjon som dere.

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, er dere? Hsr dere vurdert PGD for å slippe abort ved sykdom? Ta gjerne kontakt på Mail, hvis ønsker kontakt: frufevang@gmail.om

      Ønsker dere alt godt!!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)