tirsdag 17. september 2019

Forberede Sara på en baby?

Sara vet hva baby betyr. Og hun klarer å peke ut en baby fra et bilde, hvis vi spør: «Hvor er babyen?» men å snakke om noe som ikke er her og nå, er nok ikke like lett... Det er nok vanskelig for henne å forstå det når vi snakker om hva som skal skje, ihvertfall når det er Å langt frem i tid. Tre måneder er jo langt for barn. 

Det å fortelle henne at «mamma har en baby i magen», tenkte jeg ville være helt meningsløst. Men likevel har hun kanskje reagert på den store magen? Jeg vet ikke. Det høres jo rimelig crazy ut at det skal komme en baby ut fra magen... uansett. 

Men i går og i dag har jeg pekt på magen min og sagt at det er en baby inni. Deretter har jeg spurt «hvor er babyen?» da peker hun enten på magen eller andre steder på meg. Så nå tror hun sikkert at jeg kaller meg selv for en baby. 😂 Full forvirring 🙈 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)