onsdag 2. september 2020

Lange, travle dager

I disse dager har jeg lange dager med samtaletimer på jobben. André har delvis pappaperm. Han jobber 50% på jobben, mens han er med Victor og om ettermiddagen. I tillegg studerer han deltid. Så nå om dagen er det han som kjenner på litt hektiske dager. Jeg ble ferdig med å studere til sommeren. Det er deilig. Vi er jammen heldige som har god tilgang på hjelp! I dag passet tante Kari på Victor, i morgen skal han til farmor. Dette klarer vi! 

Siden Victor og Sara sover fra 19.00-07.00 Har jeg ikke sett dem disse dagene. Det er litt kjipt:( Gleder meg til å komme litt tidligere hjem for å være sammen med dem. Kasper har lagt seg litt senere, og står opp tidligere. Dermed har jeg akkurat rukket å ønske han godmorgen og godnatt. Han er snørrete, så hjemme fra skolen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)