lørdag 30. mai 2015

Kos i Årøysund!

Dagen har gått bra her hjemme. Vi prøvde oss en tur til ei venninne på formiddagen, men Sara slo seg helt vrang. Aner ikke hva det var som gikk av henne, for hun var ikke trøtt heller. Når Sara vræler av sinne, blir Kasper usikker, og vil bare til meg, og begynner selvfølgelig å gråte han også. Det endte med at vi kledde på oss igjen med en gang, og dro hjem. Så kom mammas venninne hjem til oss istedenfor. Det fungerte fint! Hm... Etter at hun var syk, har hun hatt flere av disse "raptusene" hvor hun klikker helt, nesten fra det ene sekundet til det andre. Hun har ikke vondt av å gråte litt, så jeg tar henne ikke opp med en gang hun sutrer. Men når hun er sint, slenger hun kroppen fram og tilbake, jeg er redd hun ødelegger seg når hun feks sitter ved bordet, ved at hun skaller. Hun sov ikke noe på dagen i dag, det pleier hun å gjøre hjemme, men ikke  alltid i bhg. Så dro vi til Årøysund på ettermiddagen. 
Der var det selvfølgelig nok oppmerksomhet og kos å få. Ruska har en veldig god holdning når hun går nå, og hun har lyst til å hå HELE tida! Flinka!! Kasper har vist seg å være en racer bak dukkevogna. Den er ganske lett, så han må nesten løpe etter den. Gøy å se! 

2 kommentarer:

  1. Det er ikke trassalderen da? Jeg liker ikke det uttrykket, men det er jo ofte dekkende.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Silje!
      Jo, jeg har faktisk vært inne på tanken. Synd hun ikke kan fortelle oss hva det er... Ha en fin kveld!

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)