søndag 22. mars 2015

Takk takk!

Sara er som tidligere fortalt helt på topp om dagen. Ikke bare er hun frisk og rask, men hun er så utrolig skravlete og blid og fornøyd! Hun hadde fått fin flette i håret av Helene i dag, og hun ble levert i Årøysund. Der nøt hun all oppmerksomhet som vanlig. Masse kos og latter:) 

Her hjemme var det walker-trening i over en time. Hun ble ikke lei, og virket ikke sliten. Kasper dro seg opp i bordet hennes, og de lekte "sammen". 

Da ungene skulle legge seg, viste vi som vanlig bildet av senga. Sara tok det i mot, og holdt det litt. Da jeg skulle ta det tilbake, sa jeg "takk, takk, Sara. Kan mamma få den?" Sa dette et par ganger, så ga hun meg bildet. Hun skjønner så mye! Hun trenger bare endel mer tid til å forstå og handle. Må minne meg selv på at hun må få mer tid når jeg sier noe/spør om noe. Hun uttrykker så mye om dagen, sier tydelig ifra. Gøy! 

2 kommentarer:

  1. For noen nydelige bilder :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Janne! Ja, disse øyeblikkene var det fint å kunne fange. Ha en fin uke:)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)