søndag 10. februar 2013

Morsdag ❤

I dag er det min aller første morsdag. Jeg er så takknemlig og glad for at jeg får oppleve å være mamma. Jeg har ingen garantier for at det vil vare, og jeg aner ikke hvordan fremtiden ser ut. Jeg vet ikke hvordan neste morsdag ser ut, men uansett utfall, vil jeg alltid være mamman til Sara. Det kommer jeg til å være så lenge jeg lever.

Å være mamma har gitt meg så mye. Altfor mye. Selvfølgelig ville jeg bare hatt solskinnsdagene, men vi fikk ikke velge. Jeg måtte ta med gråværsdagene, ruskeværet, bygene, stormene og tåka i samme slengen. Noen dager har det vært oppholdsvær. Men det er utrolig hvor mye varme noen få solstråler gir. De tre siste dagene har vært gode og snille mot oss. Sara har smilt, ledd pratet med oss, nesten som hun pleier. Hun er så flink og tapper.

I dag er Sara 17 uker gammel. Og jeg er så heldig å få være mamman hennes ❤

Gratulerer med morsdagen alle mødre. Nyt barna deres ❤og fortell dem hva de betyr for deg.



8 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med din første morsdag, Ingrid ♥
    Tenker masse på dere.

    Klem Siw

    SvarSlett
  2. Gratulerer med morsdagen :) Sender mange varme klemmer til dere alle :)

    SvarSlett
  3. Christin Michelle Rode10. februar 2013 kl. 22:23

    Gratulerer med morsdagen! Må bare si at jeg er imponert over hvor flinke dere er som mamma & pappa!Sender mange varme, gode tanker til Sara & dere måtte dere få mange solskinns dager sammen <3 hilsen Christin og Malou

    SvarSlett
  4. Veldig intresant blogg! Dere er kjempe flinke. Har selv vært innlagt på Rikshospitalet som barn. Fikk diagnosen leukemi når jeg var 5år. Nå er jeg voksen, frisk og har en sønn på 6mnd. Synes det er kjempe flott at dere deler opplevelsen med helsevesnet og hvordan dere blir fulgt opp og deres egene tanker og oppfattninger! Stå på! :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)