tirsdag 13. september 2016

Bra natt, ferdig med målinger

Natta gikk bra. Brukte lang god på å sovne, og jeg måtte sitte ved siden av senga hennes lenge. Både fordi hun gråt når jeg gikk, men også fordi hun dro litt i hetta med ledninger. Hun våkna litt innimellom. Gråt veldig i ett-tida, men så sov hun til kvart på åtte. Da skulle de ta ut ledningene:) I dag har vi tatt oss et deilig bad, fått vaska ut det meste av kliss. Tidligere elsket hun å bade, men nå sammenligner pappan det med å bade 10 katter på en gang. Hun protesterte i begynnelsen, men så bare nøt hun å få vann over kropp og hår:) Tipper vi tar et bad til i morgen. :) Men skjønner egentlig ikke helt hva som er greia her... Hvorfor vi skal være så lenge. Målinger med video og ledninger var fra 13.00 i går til 08.00 i dag. 

Nå tar jeg meg en kaffe på Sandvika Storsenter. Mått ned hit for å hente medisiner for lungebetennelsen. Hun skal være i bhg til 12.00 og fra 13-14 igjen... Så vet jeg ikke mer 🙄 Kan bli seigt å være her helt til torsdag... -og ihvertfall fredag som egentlig er meninga. Må høre hva de tenker... Det er jo foreldreundervisning her, men føler veldig at vi er helt på sida av hva det undervises i. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)