mandag 27. februar 2017

Med Helene og nye pads

I dag har Sara vært med Helene. Kos! 

Kasper våkna i natt og gråt. Han sa han savna Sara... så jeg tok en prat med han etter barnehagen. Jeg prøvde å forklare han at Sara er i Veståsveien hvis hun ikke er hjemme, og at hun har det bra der. At de som er sammen med Sara der er snille og gladelig Sara, og at hun liker å være der. Det virka som han forstod. Så blir det spennende å se da... 
Bestilt nye pads på eBay til frøkna. Kan jo lage dem selv, men det er mye knot og jobb, også er de ikke så fryktelig dyre. Men de vi får gratis fra Behandlingshjelpemidler, fungerer ikke så godt. 

3 kommentarer:

  1. Kanskje dere burde ta dere en tur på besøk der Sara er på avlastningen. Så ta med Kasper, så får se hvordan det er der samt så får Kasper se at hun har det flott der. Tenker det kan gjøre det lettere for Kasper og forstå hvor hun er.

    SvarSlett
    Svar
    1. God idé, Ellen. Han har vært med der, og det vet jeg egentlig ikke om var så lurt... Det er av og til mye lyd der, og han ble litt skremt av en sv beboerne der...

      Slett
    2. Hm, ja sant, en om dere og en av ansatte der går inn på rommet Sara bruker, kanskje det blir lettere. Eller at han er med ut på en gåtur med Sara og den som er på Sara. Jeg vet ikke noe jeg bare har tenkt. <3

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)