mandag 25. september 2017

Lyntime på øre-nese-hals

Takket vår fantastiske lege Svend Andersen på barneavdelinga, fikk vi komme kjapt inn til ørelegen i dag. Jeg måtte slippe det jeg hadde i hendene og kjøre frøkna inn. Etter over to uker med TerraCortil øresalve, renner det fortsatt mye av ørene hennes. Det er nok ubehagelig, og det ser jo heller ikke bra ut. 
Inne på sykehuset møtte vi tilfeldigvis Svend i gangen. Da vi var på kontroll hos han for en uke siden, spurte jeg om han ville hjelpe meg med en oversettelse ifht sykdommen til Sara. Det ville han gjerne, og i dag var han ferdig! Jeg hadde oversatt fra engelsk, men er jo ikke inne i fagterminologien medisinsk, så greit å få en lege til å verifisere det. Snakk om å stille opp for pasientene sine! Takknemlige. 

Sara fikk renset opp i øret og fikk nye øredråper. Hun gråt og gråt helt desperat. Hun liker ikke at de undersøker henne stakkar. Det er nok alle prøver og erfaringer hun har gjort seg gjennom måneder innlagt. Det går heldigvis bra å trøste henne, og hun klamrer seg fast. 

Da var det jammen godt at hun fikk være hos mormor til pappan henta henne etter jobb! 

Kasper ble superglad da farfar og Kari plutselig kom på besøk! Det var hyggelig ettermiddagsbesøk å få! :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)