fredag 9. mars 2018

Tre av fire nede

I går var jeg hjemme fra jobb med verkende kropp, hodepine, feber og halsvondt. Jeg var redd for at influensaen hadde kommet, og følte meg ikke bedre i dag. Ble hjemme fra jobb med en plan for dagen: bli hjemme under dyna. Men sånn ble det ikke. Med en mann som jobber utpå Hudøy, med begrensa muligheter for å komme inn når han vil, ble det jeg som måtte hente minsten med øreverk halv ti, og frøkna med feber noen timer senere. Da var det rett og slett ikke rom for mor å være dårlig... 

Farmor kom innom noen timer, og frøkna koste seg. 

Selv om hun hadde feber og var slapp, var hun blid innimellom. 

Da André kom hjem, dro Kasper og jeg ut en tur for å få litt frisk luft. Han hadde ikke lenger vondt i øret. Tidligere gråt han fordi det var så smertefullt. 

Da klokka begynte å nærme seg 19.00 sovna hun på brystkassa til André. Da måtte vi bare sette litt mat og øredråper, før pysjen kom på og hun var klar for senga. 

Kasper ba om å få legge seg rett etterpå, og jeg tipper begge var i Drømmeland før klokka var syv! 
Nå krysser vi fingrene for en ålreit helg, og hygge! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)