fredag 16. november 2018

Abortsaken

I morgen er det mobilisert 28 demonstrasjoner rundt i landet. Demonstrasjoner for abortloven slik vi kjenner den i dag. 

Jeg stiller med appell i Tønsberg. Og håper å bli hørt av sentrale politikere. 

Det er flere aktører innen media som har tatt kontakt, og jeg føler at jeg må benytte sjansen nå. Hvis min stemme kan påvirke eller bidra til at paragraf 2c ikke fjernes, er det riktig å bidra med vår synsvinkel. 

Håper å se mange folk på Farmandstorvet kl 14.00 i morgen! Jeg har også laget et snap chat filter som er aktivt under demonstrasjonen. 




3 kommentarer:

  1. Lykke til! Jeg så intervjuet som ligger ute på Dagbladet og blir veldig imponert over hvor rolig og reflektert du legger frem saken. Jeg heier videre på dere ✌😊

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Ingvild! Godt å høre at vi har med oss dere som har fulgt oss lenge!

      Slett
  2. Hei! Så video i Dagbladet. Vi er i så og si samme situasjon som dere, kjente tanker! Alt godt videre🙂

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)