torsdag 7. mars 2019

Litt slapp frøken og sår rundt knappen

Det har vært lite oppdateringer herfra. Jeg er ikke i form, og sover for det meste av tida. Vært hjemme fra jobb i to dager, det pleier jeg ikke. Har lagt meg med en gang ungene er i bhg og på skole. Og kort tid etter at de er lagt. Heldigvis har mormor og morfar hjulpet til. Det har vært helt utrolig hjelp disse dagene. André har heller ikke vært i form, så da går det litt på stumpene. 

Sara har vært slap i et par dager. I går slapper hun av litt på skolen, og det samme i dag. Hun har vært i fin form i ettermiddag, så håper hun ikke blir syk. 


Vi fikk brev fra NAV nå. De ber om en oppdatert beskrivelse av helsetilstanden til Sara. Jeg skjønner jo på en måte at de trenger en viss kontroll, men hun slutter ikke akkurat å være multihandikappet. Men jeg har jo hørt om verre tilfeller hvor folk med amputerte ben må redegjøre for at de «ja, fortsatt er benet amputert». Selv om det har gått tre år. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)