mandag 27. mai 2019

Hjemme fra skolen, men i kjempeform!!

Hun hadde kastet opp i natt og i dag tidlig. Derfor ble det ikke skole på frøkna. Men omgangssyke er det hvertfall ikke. Hun har vært i super form, spist masse og skravla og ledd. Hun var forstoppet, men nå er det ute av verden. :) 

Hun ville gjerne ha ernæringsdrikk. Den minner litt om jordbærmilkshake. Hun tok tak med begge hender og drakk bra av sugerøret! 

André har som vanlig jobba med badet/rommet til Sara. Det var usikkert om han fikk inn dør på rommet hennes, så vi tenkte å legge henne med Kasper. Men frøkna var i fyr og flamme og ikke klar for å sove! Hun fjasa, hvinte og lo. Kasper, stakkar, prøvde å være streng, men da eskalerte lydene. Jeg tok henne inn til oss, men der fortsatte hun bare. Skratta og lo mens hun kløyp meg i nesa. Stakk fingern i øyet mitt og slang Pus fra side til side. Er det mulig!? Akkurat da kom pappan opp og sa han hadde fått satt inn dør. Yes! Da ble det egen seng på Ruska. Mens jeg holdt henne i armene og prøve å roe henne med nattasang, kjente jeg at hun humret i halsgropa mi. Det smitter jo selvfølgelig, og tilslutt brøyt vi ut i latter begge to. Den mille luringen!!! Hun sovnet likevel raskt i egen seng. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)