lørdag 23. mai 2020

Pappan på guttetur -og studier

Da jeg nesten tilfeldig fikk høre at kameratene hans skulle til Folgefonna for å stå brett, pusha jeg han til å dra med dem. Er det noe vi har lært av Sara, så er det å få den andre ut av huset for å gjøre hyggelige ting med andre enn familien. André følte at han hadde vært mye helgeborte, på grunn av alle helgene med jakt før jul -og etter forsåvidt 🙈 Jeg var i bursdag fredag kveld, og mormor satt her og passa gutta og bikkja. Vi er heldige! 

Vi sykla/trilla til skolegården i dag, og Kasper er ivrig på å slenge seg klatrestativet. 

Til uka har jeg siste eksamen i videreutdanningen jeg har tatt dette året. Skal bli godt å bli ferdig. Men jeg er fornøyd med timinga. Det hadde funka dårlig å hatt undervisning med elevene mine, samtidig som ungene var hjemme pga covid-19, OG studert! Kombinasjonen med mammaperm er bedre! Jeg studerte jo faktisk da Kasper var nyfødt også. Flaks vi har fått greie studie-babyer. Og skole blir det for André til høsten også! Han skal gå teknisk fagskole, deltid i Porsgrunn. Spennende! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)