tirsdag 15. september 2020

Fikk ikke komme på kontroll

Selv om Sara er helt frisk, har vi fortsatt noe symptomer. Derfor får vi ikke lov til å komme på kontroller på sykehuset. -og det er selvfølgelig greit! Syns det er bra at de er strenge på dette. Dessuten blir logistikken ganske mye enklere av telefonkonsultasjon. 

Likevel leser jeg smittevernsveiledere opp og ned, for jeg har noen restsymptomer, men almenntilstanden har vært bra siden fredag. Men jeg syns likevel retningslinjene er vanskelige å tolke, så jeg hørte med kommunelegen. Hun mente at jeg skulle tilbake på jobb. Endelig!! 

Jeg er spent på hvordan høsten vil bli. Hvor mye kommer vi til å være hjemme fra jobb på grunn av barna? Eller oss selv? 

Håper været blir stabilt, da er det vel lettere å holde seg frisk... 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)