lørdag 17. oktober 2020

Lørdag i Årøysund

Til frokost fikk vi besøk av tante Camilla, det var koselig! Sara fikk bursdagsgave og var veldig fornøyd. 

Kasper og André tok ned trampolina for vinteren, mens jeg tok med meg de to andre til Årøysund. I nydelig sol kledde vi godt på oss og gikk ned Middelborg. 

For et flott sted jeg har vokst opp! Jeg husker da jeg var barn, og måtte være med på gåtur enkelte søndager. Da gikk vi ned hit, Ca 20min totalt. En kort tur. Men det har nok ikke gått inn på meg hvor vakkert det er der før jeg ble voksen. Hvite idylliske hus i en trang gate. Hus tett i tett, helt til vannet overtar på den ene siden av veien. Utsikten er aldri den samme. Lyset, vinden, årstiden og tida på døgnet gjør den unik for hver gang. 

Vel hjemme hos mormor ig morfar ble det lunsj, kaffe og hjemmelaget kanelsnurrer. Verdens beste. Og med det beste selskapet. Vi er takknemlige som har dem i nærheten. Og de byr på seg selv: 

Litt i overkant noen ganger, men veldig hyggelig! Ikke heeeelt sikkert at André hatt satt like stor pris på konserten som det frøkna gjør her:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)