tirsdag 2. juni 2015

Brødskalk og pommes frittes

I dag har frøkna virkelig vært flink til å spise! I bhg fikk hun en halv brødskalk å tygge på. Den fikk hun i seg mye av. Bare en liten lefse var igjen! Hun brakk seg ikke i det hele tatt! Fantastisk. 

Helene, Hilde og Thomas tok henne med på Burger King etter bhg, og der fikk hun pommes frittes. Hun tok på, sutta og tygde dem flate. Hun fikk noe ned i magen også. Helt utrolig! Det var visst salt og godt å slikke seg på fingrene etterpå:) 
Nå har mora fått troa på at hun kanskje en dag faktisk vil komme til å spise litt selv. Det har jeg ikke hatt før. 

2 kommentarer:

  1. Hei!

    Har fulgt bloggen din og sterke, flotte Sara siden jeg selv fikk en datter i 2012. Det har vært så flott å bli kjent med jenta deres. Hun er blitt så stor og nydelig. Det virker som om det har skjedd mange store fremskritt i det siste, og det rører meg langt inne i hjerterota. Særlig etter den siste runden med sykdom på 17. mai.
    Det ser virkelig ut som om Sara har en gjeng flotte mennesker rundt seg og en meningsfylt og god hverdag.

    Jeg håper du fortsetter å skrive, disse små oppdateringene om Sara gir meg glede og perspektiv i hverdagen!

    Hilsen Catharina

    SvarSlett
    Svar
    1. Å, så hyggelig å høre! Så lenge Sara fortsetter, fortsetter jeg bloggingen. Fantastisk å høre at hun også gjør inntrykk på andre enn oss. Ha en fin dag. Nyt dagen og datteren din 😄

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)