torsdag 14. juni 2018

Skjerming

I følge legen på sykehuset, var det svært viktig med skjerming av Sara fremover. Ikke for alltid, men til hun har kommet seg greit etter denne runden. Hun skal skjermes for støy, uro, stressende situasjoner og mange inntrykk. Derfor har vi valgt å ha få personer rundt henne. 

Det er kun besteforeldre som kan komme på besøk, og ikke mange av gangen. 

Vi tar henne ikke med på bilturer/butikkturer osv

Ingen barnehage på et par uker. 

Bursdagen til Kasper til søndag skal hun ikke være med på. For mye folk og støy, selv om det bare er nærmeste familie som kommer. 

Rolige gåturer og tid på sofaen er best. 

I dag tenkte jeg vi skulle prøve å ta et bad. Få ut de siste restene av EEG-voks fra håret hennes. Håper vi klarer å få gjort set til en rolig og fin opplevelse. Den lille kroppen har jo ikke bada på 3uker... selv om hun har blitt vaska godt. 

På grunn av legens anbefaling: skjerming med kontinuerlig tilsyn og pleie, kommer jeg ikke tilbake til klassen min før sommeren. Savner den fine gjengen. Har møtt noen av dem som sier at de tenker på oss og håper alt går bra, og har også fått meldinger av flere. Det betyr mye. Håper jeg klarer å få kommet siste skoledag, sånn at jeg får ønsket dem god sommer. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)