søndag 30. august 2015

Movietime

Sara og jeg sov like gjerne til halv ni idag og. Denne gang uten forstyrrelser fra bjelleklang. Det har vært en flott helg og veldig morsomt å ta med Sara på hytta mi. Ho har vært ute i frisk fjellluft stort sett hele tiden, og kost seg med hyttelivet. Veien hjem kjørte vi uten stopp, det vil si 3 timer for frøkna å sitte i bilen i strekk. Vi var forberedt på å stoppe for å bevege litt på oss, men Sara koste seg faktisk. Ho har sett både Mummitrollet og Happy Feet, og gomla i seg French Fries samtidig mens ho så på filmene. Det var som om ho var på kino med sitt eget godteri :) Sara skal i natt sove hos mormor og morfar, og det var ei blid frøken som smilte fra øret til øret når ho så besteforeldrene sine igjen. Å ta med Sara på hyttetur har vært en milepæl, men det er ikke lenger noe hinder å ta ho med en annen gang nå. Vi har hatt en fantastisk helg! :) Jeg har fått tilbringe mye tid sammen med Sara i denne bryllup/bryllupsreise-tiden, jeg er utrolig takknemlig for det, jeg har kost meg masse! Ifølge latteren til Sara har ho kost seg ho og. Nå gleder både Sara og foreldrene seg til å se hverandre igjen!


1 kommentar:

  1. Ser hun som hun har hatt det helt supert med dere på hytta, Helene!

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)