onsdag 4. november 2015

Møte med tiltakskontoret

I dag har vi hatt møte med tiltakskontoret i kommunen. De skjønte at noe måtte gjøres for at jeg ikke skulle sykemelde meg, og var ikke i tvil om at vi hadde krav på hjelp, slik at jeg kan gå ned i stillingsprosent. Vi har ikke landa på noe enda, men sender søknad om forhøyet hjelpestønad i morgen, samtidig som vi har søknad inne om omsorgslønn. Det ble ikke BPA. Fant ut at det ikke passet vårt behov. Vi fikk også lov til å ha mormor som avlaster to døgn i måneden i tillegg til Helene. I forhold til sommerferie fikk vi også noen døgn ekstra. Så da håper jeg at jeg kan begynne å fungere snart igjen. Jeg er jo i 100stilling nå, men i hodet er alt kaos. 

Ruska sover hos Helene, de har trent innowalker! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)