torsdag 24. mars 2016

Sykkeltur med pappa og leke med vann (video)

I går glemte jeg rett og slett å skrive. Frøkna fikk plutselig 39,1 i feber på ettermiddagen, og ble litt sutrete. Men raskt var hun i fin form igjen.
Tidligere på dagen var vi alene hjemme, og jeg tenkte vi skulle male på egg. Ruska nekta å ta på malingen, men med endel hjelp fra mora, ble det ett egg.
Kasper var litt mer ivrig og malte tre. 

Pappan tok med begge ungene på laaaang sykkeltur i dag. Det var deilig for mamman! Da ble det ryddig her, og litt avslapping. Deretter spiste vi lunsj, og delte oss resten av dagen. 

Da vi var på badet for å skifte bleie, strakk hun armene ned mot vasken. Jeg spurte om hun ville leke med vann, da smilte hun og jeg skjønte at det betydde ja. Jeg lot henne stå på krakken, og hun lekte med det rennende vannet. Det var gøy! Hun stod fint, og jeg trengte nesten ikke støtte henne. Dette skal vi gjøre mer av! 

2 kommentarer:

  1. Så fint hon står! Vatten är roligt, Eliah gör precis samma sak :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kasper elsker også å stå og leke med vann :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)