tirsdag 25. september 2018

Ernæringsteam på habiliteringa


I dag var Sara og jeg på haben i Tønsberg. Der ble frøkna veid og målt. Hun sto fint inntil veggen mens jeg holdt henne. Da vi skulle veie, holdt jeg henne i armene mine på vekta, deretter veide jeg meg. Hun er Ca 100cm, og veier 16kg. Liten for alderen, men det stemmer ifht Sara! Hun har ganske lange bein, så vi bruker bukser i str 110 nå:) 

Sara var superflink til å la seg veie og måle. Hun viste legen flere av tegnene hun kan, og var blid og tålmodig. Det har ikke alltid vært sånn, så det er fint å se den positive utviklinga! 

Neste uke skal vi på ukesopphold på SSE (SpesialSykehuset for Epilepsi). Da var egentlig planen å bli skrevet inn onsdag, og registrere EEG fra fredag til lørdag. Det skjer ingenting onsdagen eller torsdagen, så vi ba om å få komme en dag senere. Det kunne vi. I helga får vi muligens permisjon. Så er det tilbake for å observeres mandag og tirsdag. Jeg syns den siste delen er ganske bortkasta, og håper vi slipper. De skal jo observere om de ser noe epileptisk aktivitet... -det vil de nok ikke finne. Faste rutiner og forutsigbarhet er best for Sara. Hverdagslivet hjemme er best for oss... vi krysser fingrene for at det kan bli sånn vi håper. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)