torsdag 25. juli 2019

Det ble en BRA sommerdag!

En heeel dag med ungene alene, og meldt overskya. Ikke akkurat en drømmedag for meg. Med den siste tidens ustabile vær, fryktet jeg vind, ikke varmt og kjedelig «innevær». Og en hel dag som skulle fylles av noe, før André kom hjem fra jobb. Jeg hadde derfor planlagt diverse ting for å få dagen til å gå. Vi skulle bla til jobben min for å printe ut noe. Vipps, kanskje en time hadde gått? Skulle vi prøvd å kjøpe bursdagsgave til papsen? Surra bort litt tid i byen? Kanskje det er en lekeplass litt langt unna, som vi enda ikke har prøvd? Så går det litt tid i bil også? Kanskje driste oss til en tur på café? Usikker på om den siste der hadde funka med en utålmodig Ruske... 

HELDIGVIS ble det sol, stille og en SMS fra mormor tikka inn: «Planer i dag? Vi har tenkt oss utpå- blir dere med?»
Ja!!! 
Så sånn ble det en super dag likevel!! 

Heldigvis for oss er mormor glad i å bade, så ungene fikk plaska, lekt, spruta og avkjølt seg. Jeg tok meg bare en dukkert. Morfar kjører båt, og sitter gjerne med ei kald frøken på fanget, så hun får varmen igjen. 

Vi kom vel hjem til leggetid, og håper på en like fin dag i morgen:) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)