lørdag 19. oktober 2019

Ansiktsmaling og ballonger i byen

Ungene og jeg var en tur i byen i dag, og der var det to klovner også! Barna stod pent i kø og fikk både ansiktsmaling og ballongdyr. Kasper fortalte klovnen at storesøstra ville ha en katt. Da hennes sprakk, gav han mer enn gjerne bort sitt eget ballongsverd. Jeg fortalte han da at han måtte ha det selv, men Kasper ville at søstra skulle ha en ballong å leke med. 💙 Da også denne sprakk, fortalte han forklarende at Sara kunne få en ny ballong når vi kom hjem. God gutt. 

Kasper fortalte meg i går kveld at han egentlig ikke ville ha noe baby i hus. Han så lei seg ut, og spurte om det egentlig var lov å si det. Om han var slem mot Victor hvis han sa det. Det er jo helt forståelig at han tenker sånn. Og helt lov å ikke ville ha noen lillebror. Han så letta ut da vi hadde snakka sammen. Jeg regner med at storebrorrollen kommer til å gå bra likevel:) Men akkurat nå vil han bare være «Sara og Kasper» 

Sara og jeg dro en tur til Årøysund i ettermiddag, mens Kasper og pappan bygde lego:) Sara ble glad og stolt da hun fikk lyd i munnspillet sitt! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)