lørdag 21. desember 2019

Flokken er komplett

Victor kom som planlagt i går, med keisersnitt. Sara er på avlastning, så hun får hilse på minsten når hun kommer hjem på mandag. 
Kasper var utafor i går... han spiste ingenting i bhg, og holdt seg bare sammen med de voksne. Han var nok ikke så veldig spent på Victor, mer hvordan jeg hadde det. Han visste at det skulle bli keisersnitt og at jeg måtte ligge litt på sykehuset. Vi har prøvd å forberede han så godt vi kan, men gutten er en liten tenker med stor omsorg for de rundt seg... tidligere denne uka sa han at han håpa Victor kom før fredag, så jeg slapp å ha vondt så lenge. Han har nok sett at jeg har vondt i bekkenet når jeg reiser meg... 
Han var på besøk i går og i dag, og det er tydelig at det er mange bekymringer hos han... ikke godt å se. Gleder meg til å komme hjem og prioritere Kasper og Sara. Victor skal få det han trenger han også.

10 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med bittelillebror 🥰 Så skjønn! Herlige Kasper, han har et stort hjerte fylt med omsorg ❤️ Ønsker dere alle en riktig god jul 🎄

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Trine Lise ♥️ God jul til dere også!

      Slett
  2. Får en nydelig liten gutt🥰 kos deg m jul og flokken din

    SvarSlett
  3. Gratulerer til dere alle😄Litt tilvenning så blir det bra til slutt.
    God jul til dere alle😄
    Klem fra Nordmøre

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, ja, det blir nok tilvenning for alle mann her... :)

      Slett
  4. Gratulerer til dere alle😄Litt tilvenning så blir det bra til slutt.
    God jul til dere alle😄
    Klem fra Nordmøre

    SvarSlett
  5. Så nydelig gutt,som er heldig å en super storebror og spesiell storesøster ❤💙💙 god jul🌟🌟🌟

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med en skjønn liten gutt💙God jul til dere alle🎄🎁

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)