mandag 23. desember 2019

Hele gjengen samla igjen!

Victor og jeg ble skrevet ut av sykehuset i dag, og Sara kom hjem fra avlastning. Mocca har aldri gitt meg varmere velkomst enn den jeg fikk i dag, så hun skjønner nok forandringen, hun også... også er hun veldig nysgjerrig på babyen! 

Sara tok det mye penere enn fryktet. Hun var også nysgjerrig, men ville ta på Victor og sitte sammen med oss mens de andre lekte med lego på gulvet. Hun aksepterte at han bruker smokk (ikke  lenge siden hun sluttet med det), og tok initiativ til å ta på han flere ganger. 




Kasper er i bedre humør. Mindre stille, og mer seg selv. 

Nå har jeg lagt meg, 22.30. Victor tar flaske og smokk, så pappan holder fortet. Deretter tar han med minsten inn til meg. Jeg har lånt rommet til Kasper. Så får vi se på hva slags løsning vi går for etterhvert... 
nå skal jeg ha noen timers sammenhengende søvn. Nye babylyder har gjort til at det ikke ble så lett for meg på sykehuset... men det er vel en vanesak. 

Familien er i hvert fall samla hjemme. Og det føles virkelig som en flokk. I morgen er det julaften ⭐️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)