torsdag 18. februar 2021

Blomster på døra

Vet at det er fra en bloggleser som heter Nina, men ikke mer.

Denne vakre buketten kom med bud på døra i går kveld. Med takk om at hun for lov til å følge RuskeSara gjennom bloggen. 

Utrolig hyggelig, og ikke minst overraskende! 

Etter at jeg begynte å skrive, har antall lesere vært ganske stabilt. I gjennomsnitt er det ca 1000 som leser om Ruska her hver dag. Så mange mennesker kjenner ikke jeg. Men vi setter veldig pris på at mange ønsker å følge oss i hverdagen. Med oppturer og nedturer. Det hender også at noen av dere ukjente plutselig sender en sms eller tar kontakt på sosiale medier, det er veldig hyggelig. Særlig med gode tanker i tunge stunder eller med tips når vi møter utfordringer. Jeg er ikke umulig å få tak i, og setter veldig pris på meldinger og kontakt. 

Buketten i går var nydelig, og jeg ønsker å takke den som har tenkt litt ekstra på oss i det siste. 💕 Send meg gjerne en pm, så jeg får vite hvem du er :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)