lørdag 20. mars 2021

Ventekarantene og legevakt

Pedagogen til Sara ringte oss og fortalte at hun er i ventekarantene igjen... da var det bare å få hentet henne hjem fra avlastninga. Hun skjønner jo ikke mye av hva som skjer om dagen, og hun syns nok det var rart at jeg kom og henta henne etter bare en natt borte. 

Victor er ikke i bedre form. Han har en respirasjon på 60 (den skal ligge på 20-30) og feberen ligger jevnt på godt over 39 når han ikke får febernedsettende. (Noe han får hver 6.time) I tillegg var bæsjen hans nesten hvit i dag. DA begynte alarmen i hodet mitt. Legevaktslegen sa vi skulle komme inn hvis formen ikke ble bedre og pusten ikke gikk ned. Det hjelper heldigvis med Paracet. Han testa seg i går, covid19 -ikke påvist.

Så. Alt i alt: en dag som ikke har vært optimal. På grunn av smittervernendringer i skolen, har jeg i tillegg fått endel planlegging som skulle vært klart før uka starter... men jeg kjenner at jeg ikke har kapasitet til det nå. 

Viktigst: sove, samle krefter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)