torsdag 9. oktober 2014

Stadige påminnelser...

-om at Ruska vår ikke er som alle andre. Før Sara ble født, meldte jeg meg inn i forskjellige klubber for å få gratis babypakker til den lille kom. Vareprøver på kremer, oljer, bleier og div fikk vi gratis hjem. Og i dag fikk jeg nyhetsbrev fra Pampers:
Det stemmer ikke super-bra med vår hverdag. Det har vært 24 hektiske måneder, men ikke fordi vi har måttet passe på en vilter og aktiv krabat som krabber, stabber og detter...

-og frøkna er langt fra ferdig med sprøytestikk på en stund. 

Jeg høres sikkert bitter ut. Jeg er ikke det. Men innimellom kommer det sånne påminnelser om hva Sara egentlig skulle klart, hvor hun egentlig skulle vært i utvikling, og hvor mange ord hun skulle kunne si...

4 kommentarer:

  1. Søte Ingrid, det er lov å måtte trekke pusten noen ganger når sånne på minnelser dukker opp, og dere vet jo så godt hvor vidunderet deres er i forhold til andre på sin alder. Men det er ikke mange som kan måle seg med Saras vakre øyne med det glimte i. og ei heller hennes lure smil som kan sjarme seg inn i alles hjerter. Hun er kanskje ikke på samme plass i utvikling, men hun er i en egen liga, vakker, skjør og sterk på samme tid. Det er derfor alle digger henne. Og hun har jo en påvirkning på så utrolig mange mennesker som får lov å bli kjent med henne her på bloggen. Og ekstra mange som sender gode tanker når hun må få flere sprøytestikk enn de fleste andre barn.

    SvarSlett
    Svar
    1. Har helt glemt å svare på denne fine omtenksomme kommentaren, Marita. ❤️ Takk for vakre ord, jeg vet du mener hvert eneste ett av dem.

      Slett
  2. For en fin blogg du har om det å ha fått et helt unikt barn! Kjenner meg veldig igjen i alle disse tankene og følelsene. Hilsen en annen mamma heltunik.blogspot.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Har helt glemt å svare deg! Skal sjekke ut bloggen din også:) klemmer

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)