søndag 28. april 2013

Lage bok av bloggen

Jeg kom over en nettside hvor man kunne lage bok av bloggen. Det er jo helt genialt. Tror det kom på ca 550,- m/frakt for denne bloggen. Her er det jo veldig mange innlegg da, så "Fortellingen om Sara" blir ikke kort.

Dette innlegget blir den siste siden i boka, skal legge ut bilder når vi får den.

Føler at det er riktig å bestille bok nå. Sara er i kjempeform om dagen, ingen plager eller vondter, bare blid som ei sol!

Nå avsluttes kapittelet om ei dødsssjuk lita tulle. Og et nytt kapittel starter med vår, solskinn, glede og optimisme.

7 kommentarer:

  1. ❤❤ nå fikk jeg en liten tåre i øyekroken. Er så gla på deres vegne ❤❤

    SvarSlett
  2. Elsker det siste avsnittet i dette innlegget!

    SvarSlett
  3. Blir ved godt mot av å lese bloggen deres
    Har en nevø som har denne sykdommen. .fikk vite det i dag. .jeg gråter når jeg tenker på ham.
    Men nå ser jeg jo, takket være deg at det kan gå godt...
    Gleder meg til å bort å susse på han til søndag ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra at vi kan spre optimisme:) Dagene da vi fikk diagnosen til Sara var tunge, og jeg gråt mye. Jeg skal ikke legge skjul på at det har vært tøft, men nå som Sara er 'frisk', kan vi ikke annet enn å håpe og være positive. Mulig jeg treffer nevøen din neste uke, Elsi. :)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)