lørdag 20. april 2013

Tønsbergs blad

Dagens avis med lille RuskeSara.

7 kommentarer:

  1. Blir så rørt av å lese bloggen din. Fant den etter den flotte reportasjen i TB i dag. Sara er ei utrolig herlig jente, og hun har to flotte foreldre! Masse lykke til, gleder meg til å følge dere fremover. Hilsen en annen jentemamma;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du kommenterer:) takk for hyggelig tilbakemelding. Hyggelig at du vil følge med Sara videre ❤

      Slett
  2. Kjære dere-fikk avisa av min mor igår da jeg ikke lenger har TB. Hun sa: har du hørt om Sara? Hun minner seg så om Emily, du må lese dette...Så jeg satt og leste artikkelen i går kveld på senga, og tårene rant...Vi har også nemlig ei jente som er alvorlig syk. (et sjeldent alvorlig epilepsisyndrom, MPEI)Hun fyller 3 år om en uke, og vi ble fortalt da hun var 6 mdr. at hun kanskje ikke ble et år engang...Jeg kjenner meg så igjen om mye du fortalte i artikkelen,mange fellestrekk...Så godt at dere deler! Så godt at dere er åpne om det, det har blitt min beste terapi :-) Husker mange sa til oss: De har sagt feil før om dette med levealder. Bla bla bla" husker jeg at jeg tenkte, for det gjaldt jo ikke vår datter. Hun skulle jo dø tidlig! Det var liksom annerledes enn "alle andres syke barn" som hadde fått samme beskjeden. Så har hun nå overrasket både oss og legene. Men uansett-døden henger over oss. Ikke så ofte som før, men det går vel ikke en time uten at den streifer innom...Lillegullet vårt har så fine dager nå, tross at hun er multifunksjonshemmet. Små fine fremskritt, og lite med anfall. Ville bare "poppe innom" å si at jeg føler så med dere, det å ikke vite, det å leve i uvisshet...Det å få et sykt barn, det er en sorg. Og det er lov å sørge! Så lenge det ikke tar overhånd...Skal følge med skjønne Sara! Stor kos til henne! Varme tanker fra Åshild. www.lillegullemily.wordpress.com

    SvarSlett
    Svar
    1. Så lang og rørende melding, lillegull! Har hørt om MPEI, men kan ikke sette meg inn i deres situasjon, selv det er mange like følelser når et barn er sykt. Ønsker dere alt godt!

      Slett
  3. Leste den flotte artikkelen om dere i TB. Blir rørt over styrkrn dere utviser! All lykke ønskes dere!
    Har dere fotsøkt akupunktur i forhold til gulpingen til Sara? Vi har positiv erfaring med det men møter ingen støtte på dette hos helsestasjonen. De kaller det flaks og tilfeldigheter. Har hatt tre gulpe-barn og alle tre har blitt kurert i løpet av maks tre behandlinger. Smertefritt og raskt! Kun noen bittesmå nålestikk. Har anbefalt til andre og samtlige har samme erfaring som oss.

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei:)
      Vi har ikke prøvd akupunktur nei. Nå ser det ut til at gulpingen har blitt redusert, men vi prøver gjerne hvis det ikke fortsetter å gå bra! Takk for tips:)

      Slett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)