fredag 12. august 2016

Mareritt for mora

I natt våkna jeg av et smell. Lyden bråvekket André også. En kraftig smerte i en voksende kul i panna, et mørbanket kne og en vond finger var resultatet av et møte med klesskapet og meg. Noen sekunder før, var jeg sikker på at Sara holdt på å falle og slå seg. I drømmen satt hun på en kant, og holdt på å falle bakover. Jeg husker bare at jeg stupte fram for å støtte henne. Men i virkeligheten fór jeg ut av senga og inn i klesskapet... Det har aldri skjedd før, jeg pleier å sove godt om natta. Selv når hun er syk. 
I natt kastet hun opp, og hun hadde feber i dag, men formen var fin. Hun har vært hos Helene i dag. Planleggingsdag i bhg. Kasper var hos mormor og morfar med tante Kari og Trym.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)