torsdag 2. mars 2017

Utvikling

Vi setter Sara regelmessig på do. De er nok flinkere i bhg enn vi er her hjemme, men vi prøver å gjøre det ihvertfall i morgenstellet og i kveldsstellet. TO ganger har hun faktisk tissa også!  I dag kom Kasper inn på badet mens jeg holdt Sara på do. Han lyste opp og var tydelig imponert over storesøster "Sitter du på do, Sara? Så flink du er! Skal jeg tørke deg? Mamma, gå bort. Jeg skal holde Sara." Det er han jo for liten til:) Men Sara blir jo så stolt når hun får skryt av lillebroren! 

Kasper har endelig slutta med flaske på kveld og morgen. Trodde det aaaaldri skulle skje... men den siste uka har han bare spurt etter det en gang, så regner med at vi er ferdige. Deilig når noen ting går av seg selv... -som med bleiene for et halvt år siden. Plutselig var det slutt på det også:) -fint at enkelte ting går på skinner for oss av og til! 

De utvikler seg begge trolla våre. Noen ting er større enn andre ting. Men i dag kjenner jeg meg stolt og glad for det Sara og Kasper får til! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)