tirsdag 14. april 2020

En bra dag!


Selv om Sara våkna tidlig i dag, lot jeg henne ligge til 06.45. Da tok André henne opp, og hun så på iPad i stua sammen med Kasper. Da Victor og jeg våkna 08.00, satt de sånn fortsatt. Fine :) Og det var også god stemning på badet! 


Vi hadde besøk av mormor og morfar i ettermiddag. Det var hyggelig. 

Sara gjorde tegn for at hun ville til meg. Men det stemte nok ikke helt, for plutselig slo hun seg helt vrang. Hun spente kroppen ig stod i bue mens hun hylskreik. Jeg har aldri hørt henne vræle så høyt. Hun var illsint! Men det gikk heldigvis fort over. Etterpå viste hun tegnet for gråte, og jeg bekreftet at hun hadde vært sint og lei seg. Hun har vært blid og glad etter dette. 

1 kommentar:

  1. Gode klemmer til dere alle <3 en speiel tid er vi er. jammen tiden går, Synes Sara har virkelig vokst, hun er herlig :)

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)