torsdag 13. mai 2021

Mamman vaksinert!

I går fikk jeg telefon om at jeg var prioritert i vaksinekøen på grunn av Sara. I dag fikk jeg første dose av pfizer! Satser på at André får snart også.

Jeg har jo noen betenkeligheter ifht bivirkninger, men etter mange runder med meg selv, står det like klart for meg at dette er det eneste rette å gjøre. Når Sara og andre sårbare barn ikke kan få direkte hjelp av vaksinen selv (både fordi de ikke vaksinerer barn, men også fordi hun ikke lager antistoffer), så skal jammen jeg ta et ansvar. Skulle jeg bli offer for den ene eller andre alvorlige bivirkningen, så får det heller skje. Jeg ser større på det. For meg og oss er gevinsten større enn risikoen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)