tirsdag 25. mai 2021

Tre om oppmerksomheten...

Her om dagen sa Kasper at han syns han får for lite oppmerksomhet av André og meg. Han syns at Victor og Sara får mye enn han. Dette tenker vi mye på i utgangspunktet, så det er ikke tvil om at han traff et ømt tema der. Vi vet ar Kasper vokser opp med nok kjærlighet, kos og mye oppmerksomhet, men vi vil nok alltid ha litt dårlig samvittighet for at Sara krever så mye. 

Victor og Sara legger seg kl 19.00. Kasper får alenetid med oss til 19.30. I dag tok jeg med meg trollungene, så André fikk vært alene med Kasper. Da var det gaming sammen. I ettermiddag tok jeg med meg han på hjul. Han på sparkesykkel og jeg prøvde meg på skateboard. Vi har hærja og bryti, og jeg tror nok han føler at dagen i dag var full av oppmerksomhet. 

Jeg syns det er fint at han kan si i fra om hva han føler, så vi kan møte han på det, gi bekreftelse, snakke om det og prøve å gjøre det vi kan for at alle skal ha det bedre. Vi snakka også om iPad. At han fort velger seg det når han har mulighet til å gjøre noe sammen med oss. Han har iPad-frie dager mandag og tirsdag for å gjøre dette lettere. 

Pinse betyr jo flere fridager i strekk, men det har gått bra! Vi har vært i Årøysund hver dag, og Victor var med  farmor i dag. Nå er vi klar for hverdag og jobb! 

Sara gråt så sårt da hun skulle legge seg i dag. Vi aner ikke hva det var... gikk inn til henne et par ganger, men vi tok henne med ut i stua en liten stund. Så gikk det fint å legge henne. 
Mysterier vårt ♥️

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)