torsdag 7. februar 2019

Forsøk rundt knappen

Denne moren som var så snill og sendte meg sin erfaring her om dagen, tilbudte seg også å sende meg en prøve. Så omtenksomt! Hun hadde vel samme erfaring som oss. Når man må skifte ulltrøye og genser 3-5ganger om dagen, skjønner jeg at det klør. Våt ull mot sart hud:( 

Snilt at hun ville sende oss, men vi kan jo skaffe utstyret selv, når vi vet hva og hvordan vi skal bruke det. Derfor kjøpte jeg duoderm på apoteket i dag. Det er nesten som et ekstra hudlag. Ligner litt på gnagsårplaster. 

Jeg klippet det til og limte rundt knappen.  
Dette virket behagelig, og Sara klødde ikke noe mer i kveld, men det blir spennende å se etter en aktiv dag på skolen i morgen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)