lørdag 9. februar 2013

Solstråla etter narkose



5 kommentarer:

  1. Hei :) Jeg må bare si at jeg blir veldig imponert over dere og hvordan dere takler den vanskelige situasjonen dere har havnet i. Dere virker som sterke, kjærlige foreldre, som gjør alt det beste for jenta deres. Jeg blir veldig glad av å se hvor mye du fokuserer på de fine stundene dere har sammen, og håper du fortsetter med det:) Tenker mye på dere og følger ivrig med for å se om du har lagt ut nytt innlegg. Sara er helt nydelig, og har et smil som er utrolig vakkert og smittsomt:D En så tøff lita jente kan komme veldig langt her i livet, og fortjener kun det beste, hvilket jeg tror dere gir henne. Jeg ønsker dere alt godt og tenker på dere <3 Varme tanker fra meg til dere tre. God natt:)

    SvarSlett
  2. Et herlig og smittsomt smil <3

    SvarSlett
  3. Herlig smil og skjønn lita frøken, Ingrid ♥

    SvarSlett
  4. Ønsker dere lykke til! Etter jeg oppdaget bloggen har jeg tenkt på dere hver dag. Fortsett å vær sterke og hold motet oppe.Har selv en liten frøken som er like gammel som Sara. Blir imponert over dere!Husk det er noe som heter. man har ikke fått mer enn man kan takle. Nyt de gode stundene og fortsett å vær den gode mammam som du er! Dere er i tankene mine hele tiden! Stå på.

    Stor klem fra Therese og Mille<3

    SvarSlett

Legg gjerne igjen en kommentar. Alt leses igjennom før det publiseres. :)